Startende ondernemers

Je bent van plan om een bedrijf te starten of je bent misschien inmiddels al wel ingeschreven bij de kamer van Koophandel. Maar de volgende stap is het opstarten van je administratie, de vraag is dan wel; hoe begin je zoiets? wat heb je nodig? wat wil je weten? wat wil de belastingdienst weten? en hoe kun je het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken?
Dat zijn zomaar een aantal vragen die bij je op kunnen komen.

Mier Advies in Administratie kan je hierbij op weg helpen. Door samen te kijken naar je bedrijf en voornamelijk ook naar jou als ondernemer wordt er een plan opgezet voor het opstellen van de administratie. Als je klein begint kun je misschien wel overweg met alleen een Excel opstelling. Maar wordt je groter dan zal een boekhoudpakket een veel betere oplossing zijn.

Maak je gebruik van voorraad? ga je met personeel werken? werk je veel op uur basis en wil je de uren bijhouden? Al dat soort vragen hebben betrekking op de administratie die je wilt gaan opzetten.
Door hier samen naar te kijken kan er een goed plan worden opgezet.

Maar ook na het opzetten van de administratie kan je worden begeleidt. Ga je de aangiften voor de belastingdienst zelf doen of wil je een boekhouder inschakelen, misschien is het zelfs verstandiger om een accountant in te schakelen. Ook hiermee kan Mier Advies in Administratie je verder helpen. Samen gaan we op zoek naar wat voor jou de beste oplossing is.

Neem gerust contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek